دیجیتال

  • ۰
  • ۰

دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینک پک که دستگاه شیرینگ پک نیز نامیده می شود، مناسب جهت پک کردن انواع جعبه و کارتن (شیرینی، شکلات، چای، محصولات آرایشی و بهداشتی، دارو و غیره) کتاب و مجلات، بسته بندی ظروف یکبار مصرف، مواد غذایی، قطعات خودرو، محصولات صنعتی و غیره می باشد.

این دستگاه محصولات را به صورت تک عددی و یا چند عددی به وسیله نایلون شیرینک، برای منظورهای حفاظتی و بهداشتی، سهولت حمل و نقل برای تولید کنندگان، افزایش نفوذ ناپذیری و ماندگاری بهتر محصولات برای مصارف داخلی جهت عرضه به فروشگاه ها و یا صادرات محصولات بسته بندی می نماید. این دستگاه معمولا در پایان خط تولید و بسته بندی محصولات، برای پک کردن بسته های پر شده از مواد مورد نظر جهت زیبایی و محافظت هر چه بیشتر و تمام تر از محصولات و آماده نمودن آنها جهت ورود به بازار مصرفی با نایلون شیرینک مورد استفاده قرار می گیرد.

به وسیله این دستگاه می توانید جلوه زیباتری از محصولات را خدمت مشتریان خود عرضه نمایید. همچنین می توانید توسط این دستگاه یک تبلیغ ارزان به وسیله ی نایلون های شیرینک چاپی خود داشته باشید. جالب است بدانید بسیاری از شرکت ها به خصوص شرکت های صنعتی از جمله هایپر صنعت فامکو نیز برای ارسال محصولات خود به دست مشتریانش از نایلون های شیرینک چاپی برای ظاهر شکیل تر و تبلیغات شرکت جهت تبلیغات خاموش خود استفاده نموده است. این روش از ارزان ترین روش ها برای تبلیغ کالای شما می باشد که به طور کلی منجر به دیده شدن هر چه بیشتر و بهتر محصولات شما، شکل گیری تصویر ذهنی مثبت از برند شما در ذهن مخاطبانتان و در نهایت افزایش فروش محصولتان می گردد. شما می توانید با یک هزینه بسیار پایین نسبت به سایر روش های بسته بندی از این دستگاه استفاده کنید و ظاهر محصول خود را زیباتر و فروش خود را ارتقا دهید. ویژگی نایلون شیرینک این است که این نوع نایلون با حرارت دیدن به راحتی جذب محصول بسته بندی شده می گردد. موارد استفاده از این دستگاه می تواند در تمامی صنایع از جمله صنعت غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، قطعات صنعتی و غیره باشد.

نحوه عملکرد دستگاه شیرینگ پک
نایلون شیرینک مورد استفاده در این دستگاه از جنس پلی اتیلن سبک با ترکیب چند ماده دیگر از گروه پلی اتیلن می باشد. ویژگی بسیار مهم نایلون شیرینک این است که این نوع نایلون به راحتی با حرارت جذب محصول می گردد، هوایی که در داخل تونل حرارتی دستگاه وجود دارد مانع از ایجاد حباب و برآمدگی در نایلون شیرینک می شود. نحوه عملکرد کلی این دستگاه در تمامی نمونه های آن به گونه ای است که ابتدا نایلون شیرینک به دور محصول یا به وسیله دستگاه دوخت مجزا یا دستگاه دوخت خود دستگاه به دور محصول، دوخت می خورد. سپس محصول توسط نوار نقاله ی دستگاه وارد تونل حرارتی شیرینک پک شده و نایلون را جذب محصول نموده و آن را پک می کند.

انواع رول های دستگاه شرینک پک
رول ساده یا روده ای
رول های بغل باز شو (مناسب برای دستگاه شیرینک پک کابینی)
رول های تک لا (مناسب برای دستگاه شیرینک تونلی)
انواع دستگاه های شرینک پک
انواع دستگاه های شیرینک پک در نمونه های زیر قابل ارائه می باشند:

دستگاه شرینک پک رومیزی: مناسب برای پک کردن محصولات کوچک
دستگاه شرینک پک کابینی یا صندوقی: مناسب برای پک کردن محصولات کوچک
دستگاه شرینک پک تونلی: مناسب برای پک کردن محصولات بزرگ و کوچک
دستگاه شرینک پک دوخت دستی نیمه اتوماتیک: مناسب برای پک کردن محصولات کوچک و متوسط
دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک (دوخت به همراه تونل حرارتی): مناسب برای پک کردن محصولات بزرگ و کوچک
دستگاه لیبل شرینک: مناسب برای شیرینک کردن لیبل بر روی بطری به وسیله ی تونل حرارتی
دستگاه شیرینگ دستی رومیزی
دستگاه شیرینک پک دستی رومیزی

عملکرد دستگاه شرینک پک دستی رومیزی به وسیله سشوار صنعتی صورت می گیرد. به گونه ای که ابتدا نایلون شیرینک را به وسیله دستگاه دوخت دستگاه، به دور محصولات دوخت می زنیم، سپس نایلون را توسط سشوار صنعتی به صورت دستی حرارت داده، جذب محصول می نماییم و محصول را به صورت تک عددی یا چند عددی توسط رول یا لفاف پک می کنیم. دستگاه شرینک پک دستی رومیزی مناسب برای پک نمودن محصولات کوچک و تولیدات محدود می باشد.

دستگاه شرینک پک کابینی برای پک کردن محصولات کوچک به کار می رود و نیاز به دستگاه دوخت مجزا ندارد. رول نایلون شیرینک مورد نیاز شیرینک پک کابینی از جنس PVC و PO و PP و غیره می باشد. نحوه عملکرد این دستگاه به گونه ای است که محصول را داخل نایلون شیرینک گذاشته و درون دستگاه شیرینک پک کابینی قرار می دهیم، دستگاه نایلون را به طور همزمان دوخت زده و شیرینک می کند.

این ماشین برای پک کردن محصولات بزرگ و کوچک به کار می رود. عملکرد دستگاه به گونه ای است که محصول با نایلون شیرینک پیچیده شده در دور محصول، وارد تونل حرارتی می گردد سپس نایلون شیرینک به محصول چسبده و محصول را پک می کند.

دستگاه شیرینگ پک

رول شیرینک مورد نیاز شرینک پک تونلی از جنس POF و PVC می باشد. در این دستگاه کلیه مراحل دوخت که توسط یک دستگاه دوخت مجزا صورت می گیرد و قرار دادن و برداشتن محصول توسط اپراتور به طور دستی صورت می گیرد.

در این نمونه دوخت به صورت دستی توسط اپراتور به وسیله دستگاه دوخت خود دستگاه صورت می گیرد سپس محصول از طریق نوار نقاله دستگاه وارد کوره حرارتی شده و عمل شرینک پک انجام می شود و در نهایت محصول پک شده از دستگاه خارج می شود.

این ماشین شامل دستگاه دوخت و کوره حرارتی می باشد و برای پک نمودن محصولات بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این دستگاه به خصوص در کارخانه هایی که تولیدات صنعتی بالایی دارند و محصولاتشان در سایزهای مختلف است بسیار پر کاربرد است.

  • ۰۱/۰۲/۲۴
  • نوشین محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی