دیجیتال

  • ۰
  • ۰

دستگاه شیرینگ پک چیست

برای استفاده از چند کارگاه یا کارخانه از دستگاه های شرینک پک نادی پک کنید.

دستگاه های پک نادی پک بر اساس توان و شرینک بسته بندی در ساعت و نوع سیستم دستگاه، انواع دارد. می‌ یا با تعداد تولید، یک چند دستگاه را انتخاب کنید. این دستگاه در چهار نوع شرینک تمام اتوماتیک خودکار، کابینی و پلی‌اتیلن موجود است.

برای استعلام و شرایط فروش دستگاه های شرینک می توانید با شماره ۰۹۹۰۹۵۰۶۹۳۵ تماس بگیرید. سوالات نادی پک پاسخگوی شما هستند.

هم‌چنین می‌توانید دستگاه‌ها را در ویدئوهای موجود در صفحه هر مشاهده کنید.

بسکتبال
NPT10
کد محصول :
بسکتبال
دستگاه بسته بندی تخم مرغ نیمه اتومات SR140
کد محصول :
بسکتبال
دستگاه بسته بندی شرینک کابینی NPS80
کد محصول :
بسکتبال
دستگاه بسته بندی شرینک کابینی NP70
کد محصول :
بسکتبال
NPV100 دستگاه بسته بندی شرینک نیمه
کد محصول :
بسکتبال
دستگاه بسته بندی شرینک پلی‌اتیلن NPM90
کد محصول :
بسکتبال
دستگاه بسته بندی شرینک نیمه اتومات SR140-NPT10
کد محصول :
بسکتبال
دستگاه بسته بندی شرینک کابینی R80
کد محصول :
کاربرد دستگاه های شرینک پکشرینک پک
دستگاه‌هایی که بسته‌بندی پیچیدگی زیادی دارند، نیاز به متخصص دارند. اپراتور متخصص به معنای افزایش هزینه‌های تولید است. دستک، نیاز به اپراتور متخصص ندارد. به همین منظور با خرید این دستگاه‌ها دراز، هزینه‌های تولید کاهش می‌یابد.

هنگام خرید به بسته‌بندی، سرعت دستگاه نقشی کلیدی در انتخاب آن دارد. دستگاه‌های شرینک‌پک نادی‌پک دارای انواع مختلفی از کارها هستند. این دوخت و شرینک ۲۰۰ عدد در شروع می‌شود و تا ۷۰۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند. با تولید واحد کسب و کار خود می توانید یکی از دستگاه ها را انتخاب کنید.

شرینک‌پک با بسته‌بندی محصول در هر ساعت عدم نیاز به اپراتور متخصص برای کارآفرینان و صاحبان این است که می‌خواهند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

دستگاه‌های شرینک کاملاً مناسب جهت بسته‌بندی انواع محصولات مواد غذایی، آرایشی دارویی و بهداشتی و غیره هستند.

از این برای بسته‌بندی تخم مرغ، بسته‌بندی خرما بسته‌بندی دارو و ... استفاده می‌شود.

 

 

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

 

ویژگی های دستگاه های شرینک پک
- قابلیت اتصال چند دستگاه دوخت به دستگاه تونل حرارتی در از مدل‌ها

- ساده بودن طرز کار و نیاز متخصص را نداشتن به اپراتور

- دوخت زدن و بسته شدن بین 200 تا 700 محصول در ساعت

- توان مصرفی 0.8 تا 12 کیلو وات

- رنگ الکترواستاتیک و ضد ضربه

- سهولت در جابه‌جایی

- نظافت آسان

- دارای دفترچه و سی دی راهنما

- موارد استفاده از دستگاه‌های شرینک‌پک نادی‌پک

 

چرا باید از شرینک‌پک استفاده کنید؟
به دو دلیل:

۱- جنس بسته‌بندی بسیاری از محصولات مقوا، کاغذ یا چوب است. چنین بسته‌بندی‌هایی که وزنی دارند و می‌دهند، هنگام انبارداری سقفی روبرو هستند. از جمله به راحتی نمی‌کشند، باد یا در هنگام جابجایی باز می‌شوند محصول خراب می‌شوند. برای اطمینان از حفظ سلامت بسته‌بندی و در نتیجه، می‌توان با دستگاه‌های شرینک‌پک، محصول خود را با لایه‌ای از فیلم PVC بپوشانید.

2- بیش از هزینه های بسته شده، از شرینک به عنوان بسته بندی اصلی محصول استفاده می شود. اگر محصول چنین شرایطی دارد، می‌توان در هزینه‌ها، صرفه‌جویی کرد.

 

نحوه و روش عملکرد دستگاه های شرینک پک
همانگونه که این دستگاه‌ها در چهار نوع شرینک خودکار، نیمه‌اتومات، کابینی پلی‌اتیلن موجود هستند، هستند.

 

دستگاه شیرینگ پک تونلی

 

دستگاه های شرینک پک کابینی
در این، اپراتور، جعبه محصول را از قرار دادن فیلم شرینک کابین دستگاه می‌گذارد. کابین را می‌بندد. با بستن کابین، فیلم شرینک دوخته می‌شود و با گرما دیدن دور محصول جودشد، اپراتور، باقی مانده را به راحتی از دور شرینک‌پک جدا می‌کند و در آن را می‌کند. محصول را از داخل کابین برمی‌دارد و همین روند را با محصول بعدی انجام می‌دهد تعداد بسته‌بندی‌ها با سرعت اجرا، قابل افزایش است.

استفاده از دستگاه‌ها با داشتن سیستم دوخت سرکی و کاملاً، سیستم قوی و با توجه به عملکرد دوخت و شرینک، برق تک‌فاز، سیستم مگنت و و نیاز نداشتن به اپراتور متخصص، بسته‌بندی در موارد خاص از کسب‌وکارها از جمله رستوران‌ها، قنادی‌ها. ، فروشندگان سوغات، صحافی‌ها و... مضاسته

همچنین این دستگاه به دلیل ویژگی کابین به نسبت بسته‌بندی انواع محصولات از جمله محصولات، دارو، کارگاه‌های شیرینی‌پزی، کارتن‌، تابلو و قاب‌ساز، قطعات خودرو و غیره.

 

شرکت ایران پک

 

دستگاه های شرینک پک تمام اتوماتیک
این دستگاه به صورت خطی بوده و دارای یک کانوایر ورودی است. به راحتی آن را به خطوط تولید متصل می کند تا بدون نیاز به اپراتور، وارد دستگاه دوخت شود. نسبت با و کارگاه شما، محصول از خط تولید وصل شده به یا توسط اپراتور وارد دستگاه می‌شود.

به محض گرفتن محصول بر روی کانوایر ورودی سنسورهای دستگاه، محصول را تشخیص می دهد. سپس به خودکار فیلم دور محصول پیچیده می‌شود عمل دوخت، صد در صد خطا، انجام می‌شود. محصول توسط کانوایر خروجی به سمت تونل حرارتی هدایت می‌شود.

  • ۰۱/۰۲/۲۸
  • نوشین محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی