دیجیتال

  • ۰
  • ۰

وسایل نظافت منزل

همه خانم‌ها دوست دارند که خانه‌شان همیشه برق بزند و تمیز باشد. برای درخواست‌ها، به‌ویژه اگر بچه‌هایتان کم‌سن هستند باید یک ابرقهرمان با قدرت جادویی؛ چراکه ماندن خانه با حضور بچه‌ها معمولاً نشدنی به نظر می‌رسد. در طول هفته، خانم‌ها ساعات زیادی را برای تمیز کردن خانه صرف می‌کنند. اگر با خانه داری و برخی نکات ناظر آشنا باشید، کارها سرعت می گیرند. وسایل نظافت خانه هم نقش مهمی در افزایش سرعت کار و نتیجه نهایی دارند. بهتر است آنها را با دقت انتخاب کنید. تنوع چشمگیر نظافت برقی و غیربرقی از فرچه های گرفته شده تا جاروهای رباتیک، شما این امکان را دارید که از تمیزکردن لذت ببرید و زمان بیشتری را برای حل کردن بچه ها و سایر کارها در اختیار داشته باشید. در این، با فهرستی از نیاز‌ترین و وسایل نظافت خانه آشنا شد. اگر قصد خرید وسایل نظافت را دارید، قبل از خرید، نگاهی به این فهدرسدی دارید.

 

نظافت مبل در منزل

 

وسایل نظافت سطح
خانه ای که کار نظافت را ساده تر می کنند

هنگام نظافت، با سطح نمایان از ظروف گرفته تا فرش و شیشه‌ها سروکار. برای اینکه این سطح را به بهترین نحو بدون آسیب‌زدن به آنها تمیز کنید، باید برای هر سطحی ابزار مناسب همان سطح را به کار ببرید.

۱. اسکاچ تفلون و چدن
ظروف تفلون و چدن روکش حساسی دارند. همه میدانیم که این ظروف را با سیم ظرف‌شویی روش درستی نیست؛ پس با وجود این موضوع، با لکه‌های سرسخت چه کنیم؟ اگر برای این ظروف از اسکاچ‌های خیلی زبر یا ظرف‌شویی استفاده کنید، آن‌ها آسیب می‌بینند و می‌شکنند.

بهتر است سطح شست‌وشوی داخلی این ظروف، جایی که امکان دارد، از ابری نرم‌افزار استفاده کنید. برای رفع‌کردن لکه‌های مقاوم، بهتر است از وسایل غیرساینده کمک بکند. برای شست‌وشوی روکش‌دار می‌توان از اسکاچ توری یا ضدخش مناسب تفلون و چدن استفاده کرد.

۲. دستکش اسکاچدار
دستکش اسکاچدار یک ابزار خلاقانه است. در قسمت کف دست‌ها در این دستکش، پرزهایی وجود دارند که مثل اسکاچ عمنↄ می‌ۯ با استفاده از این دستکش، هنگام شست‌وشو نظافت وسایل آشپزخانه و سایر وسایل مورد نیاز به نگه‌داشتن اسکاچ در دست‌ها.

۳. دمپایی تمیز کننده کف
دمپایی تمیزکننده کف - بهترین وسایل نظافت خانه که کار نظافت را ساده‌ت

 

بهترین وسایل نظافت منزل

 

با پوشیدن این دمپایی ها، قدم بزنید و تمیز کنید. در قسمت کف این دمپایی‌ها نوعی الیاف میکروفایبر دارد که در حین راه‌رفتن، زمین را می‌کند.

۴. مسواک

برس‌های سایز بزرگ کارایی لازم را برای تمیز کردن درزهای کم‌عرض ندا.رنن در مواردی یک مسواکچن معمولی کلید حل مشکل است.

مقایسه مسواک برقی و معمولی؛ نکاتی که باید در این مورد بدانید

می‌توانید از مسواک کهنه برای تمیز کردن کناره‌های ظرف‌شویی و روشویی، لابه‌لای کاشی‌ها از سایر درزها و شکاف‌های خانه استفاده کنید. .

۵. برس شست‌وشوی مخزندار
. برس شست‌وشوی همان طور که از نامش پیداست، می‌تواند مواد شوینده را داخل بریزید کند. هربار که باشد، با فشردن شستی روی برس، مایع شوینده را روی برس پمپاژ کنید.

۶. فرچه شست وشوی چندمنظوره
فرچه چندمنظوره - بهترین وسایل نظافت خانه که کار نظافت را ساده تر می↌ة

فرچه شستوشوی برای تمیزکردن فرش، موکت، کاشی و قابل استفاده است. فرم دسته نوع فرچه به‌گونه‌ای طراحی شده است که هنگام استفاده از آن اذیت.

جدیدترین انواع فرچه را ببینید
۷. پرزگیر موی حیوانات
. اگر خانه دارید، می‌دانید که جمع‌آوری موی خانگی از روی زمین یا با جاروبرقی مشکل است. از طرف دیگر، این کار ممکن است عملکرد جاروبرقی را دچار مشکل کند. برای جمع آوری حیوانات خانگی از روی و دیگر سطوح، مخصوصاً بهتر است پرزگیرهای موی حیوانات خانگی استفاده کنید.

دستگاه پرزگیر لباس چیست و چه کاربردی دارد؟

۸. برس توالتشوی
برای تمیزکردن توالت و قسمت هایی که دسترسی به آنها است، از برس مخصوص توالت استفاده کنید. دسته بلند و برس گرد این وسیله نظافت.

 

نظافت راه پله

 

۹. برس باربیکیو و سیخ کباب
پاک‌کردن لکه‌های، روغن و غذای سوخته از باربیکیو و کباب‌پز، بدون وسایل مناسب، کار و وقت‌گیر است. بهتر است برای این کار یک برس نظافت باربیکیو داشته باشید. برس باربیکیو یک وسیله چندکاره است و چند سری روی آن قرار دارد. سری اسکاچی فرچه‌های و تیغه‌های برای تمیز کردن دیواره‌ها و کف باربیکیو و حتی کباب استفاده می‌شوند.

نمونه برس مخصوص باربیکیو و سیخ کباب را ببینید
۱۰. گردگیر رادیاتور
گردگیر رادیاتور - بهترین وسایل نظافت خانه که کار نظافت را ساده تر می‌کند.

پاک‌کردن گردوغبار میان پره‌های رادیاتور طاقت‌فرساست. بهتر است برای سرعت گرفتن کار، یک گردگیر رادیاتور تهیه کنید. شکل خاص به شما کمک می‌کند تا قسمت‌های دور از رادیاتور را تمیز کنید.

 

  • ۰۱/۰۲/۳۱
  • نوشین محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی