دیجیتال

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چادر یکی از شیک ترین و عفیفانه ترین و در عین حال اصیل ترین پوشش های رایج ایرانی و اسلامی است که خانم های زیادی از آن استفاده می کنند. حتی افرادی که چادری آن را دارند یکی از انواع مدل های را برای مناسبت هایی مانند زیارت و یا شرکت در مجالس مذهبی دارند.

چادرهای مشکی از نظر جنس پارچه‌های مختلف دارند و همینطور طراحی‌های متفاوتی از آن‌ها در بازار عرضه می‌شود که به همین دلیل تفاوت قیمت بسیاری دارند. بنابراین برای خرید چادر خوب لازم است که اطلاعات کافی در این مورد داشته باشید. در این مطلب، ابتدا نگاهی می‌سازیم به انواع مدل‌های چادر مشکی و پارچه چادری را با سبکی و سنگینی و کاربردشان بررسی می‌کنیم.

 

 

فروش چادر در کرج

 

کجا چه چادری بپوشم؟
چادر مشکی در کشور ما به مدل های مختلف دوخته می شود و هرساله نیز بیشتر وارد بازار می شود. باتوجه به این که سبک پوشش ای است، هرکدام از مدل ها نیز مشتریان و طرفداران خاص خود را دارند. البته اگر نظر اکثر چادری ها می خواهم، برای امور روزمره اول چادر دانشجویی بعد از چادر عربی اصیل و هم چادر لبنانی بیشترین طرفدار را دارند. برای مجالس هم چادر ساده طرحدار بیشتر مورد پسند قرار می گیرد. ۱۲ مدل پرطرفدار چادر مشکی عبارتند از:

این مطلب را هم ببینید: چگونه حجاب زیبایی داشته باشیم؟

۱.چادر ساده
چادر ساده به شکل نیم دایره ای است و چادر اصیل ایرانی می شود. این چادر تا دهه ۸۰ چادر محبوب قشر محجبه بود اما با طراحی چادرهای آستینی از آن در فعالیت های معمول کمتر شده است و بیشتر در مجالس و مهمانان استفاده می شود.

اگر چادر را برای فعالیت های روزمره می خواهید با توجه به اینکه این چادر سخت است خرید آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم. برخی از دلایل به دلیل این سبک چادر یا راحت بودن با آن، حاضر به هیچ قیمتی آن را کنار بگذارند و برای راحتی بیشتر به آن کش میدوزند. برخی هم قسمت جلویی چادر را تا روی شکم میدوزند تا هنگام خرید جلوی آن بازنماند.

 

 

فروش روسری حجاب در کرج

 

چادر-ساده-ایرانی
۲.چادر دانشجویی
چادر دانشجویی شبیه به چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکافهایی در نظر گرفته می شود که زنان می توانند از دو دست راحت باشند. نوزاد استفاده کنند.

در چادر دانشجویی امکان استفاده از کیف در زیر چادر وجود دارد، نمای جلو و پشت چادر کاملاً شبیه به چادر سنتی ایرانی است. امکان روگیری در این چادر انتخاب چادر سنتی ایرانی است و همچنین به وسیله نقلیه در منطقه سر، در صورت عدم روگیری بر روی سر میماند. برخی از تولیدی ها در قسمت شکاف یک مچ ۵ سانتی تعبیه می کنند و برخی دیگر با نوار تزیینی به آن جلوه می بخشند. البته باید در نظر داشته باشید که کششِ مچ ممکن است مقداری روی دست آزاردهنده باشد و بهمین دلیل نیاز به پرو دارند.

۳.چادر ملائکه
این چادر شبیه چادر دانشجویی بدون مجست با این تفاوت است که زیر قسمت خروجی دستها، برشی شبیه کیمونو خورده و این تغییر فرم زیباتری نسبت به دانشجویی ساده به آن داده که استقبال بانوان جوان قرار گرفته است.

چادر-ملائکه-انواع-چادر-مشکی

۴.چادر ملی
چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی برای بیرون آوردن دست ها می باشد وجلوی آن با دکمه های مخفی بسته می شود و نسبت به چادر دانشجویی حالت اندامی دیگر دارد. آستین می‌تواند کلوش یا راست باشد که معمولاً با حریر یا نوار و یا منجوق‌دوزی تزئین می‌شود. جلوی چادر می‌تواند باز باشد و یا به وسیله‌ای زیپ و دکمه مخفی بسته شود. طراحی این چادر به نوعی است که ورزشگاه در انجام امور روزمره،آزادی و راحت تر باشد.

این مطلب را هم ببینید: نحوه ارتباط با مخاطب در تبلیغ حجاب (بخش دوم)
این چادر به لحاظ ظاهری زیبایی ندارد و در هنگام رفتن نیز جلوه خوبی ندارد. استفاده از کیف بر روی چادر امکان پذیر است. به دلیل نوع الگوی چادر و اندامی بودن آن، خانم هایی که دارای سایز بدنی بالا هستند در این چادر احساس راحتی نمی کنند.

 

فروش مانتو اسلامی در کرج

 

 

۵.چادر قجری یا کمری
چادر کمری یا قجری یکی از قدیمی ترین مدلهای چادر در ایران می باشد که در دوران حکومت قاجار رواج بوده است. این مدل چادر دارای قسمتی شبیه به دامن بوده که با بستن بندهایی به دور کمر، پایین تنه را می پوشاند و قسمت بالایی آن را می پوشاند، که کاملاً شبیه به چادر ساده ایرانی می باشد، به راحتی با کش برروی سر می کند. همچنین این چادر در قسمت بالایی، دو لبه آزاد است که امکان حرکت دست‌ها را بیشتر می‌کند و در قسمت جلویی دو تکه به نظر می‌رسد. با این چادر امکان روگیری هم دارید.

دقت داشته باشید اگر قصد دارید ازین مدل چادر خریداری کنید باید به همراه آن از روسری یا مقنعه بلند استفاده کنید. چون این چادر در قسمت کمر بسته می شود و اگر هنگام خرید جلوی آن را رها کنید فرم شکم و سینه کاملا مشخص است و ظاهر زیبایی ندارد.

چادر-کمری-قجری-انواع-چادر-مشکی

چادر-قجری-کمری-نمای-کناری
۶.چادر کمری حُسنا
چادر کمریِ حُسنا، در واقع مدلِ به روز شده چادر قجری است. تفاوت عمده چادر حسنا با چادر قجری در دو بخش اصلی می باشد. ابتدا با توجه به استفاده از پارچه های با عرض زیاد پشت چادردوخت و نکته بعد از اینکه دستک های جلوی چادر با توجه به عرض پارچه های تر بوده و به دامن چادر متصل است. باتوجه به عرض زیاد این چادر برای افراد درشت اندام و خانم های باردار مناس است. امکان روگیری نیز با این چادر ارائه می شود.

نمای روی سر این چادر کاملا مشابه چادر ایرانی است. این چادر چون به کمر بسته می شود و وزن چادر بر روی سرنیست، احساس سبک بودن را به بانوان منتقل می کند. همچنین پائین چادر در زیر پا نرفته و به زمین تماس پیدا نمی کند و بهمین دلیل همیشه باقی می ماند. در چادر حُسنا با توجه به آزاد بودن دست ها توانائی انجام کارهای روز مره از قبیله ها و حمل کالسکه اسب سواری دارد.

 

  • نوشین محمودی
  • ۰
  • ۰

تولید کننده دستگاه بسته بندی چگونه با کمک می کند؟
به طور معمول از ماشین آلات خودکار برای دسته بندی محصولات استفاده می شود که به راحتی قابل بسته بندی است. با در نظر گرفتن این موضوع، مدیران باید در نظر داشته باشند که چه حدی در فعالیت از سیستم های خودکار بسته استفاده می کنند.

کارخانه‌های کوچکتر از قابلیت‌های انجام یکسانی می‌باشند و باید به تجهیزات با و کوچک‌سازی خودکارسازی خود بپردازند. به عنوان مثال افزودن بسته بندی شرینک پک ممکن است مشکل رایج در بسته بندی حل کند.

صنایع شما چه بزرگ باشد چه کوچک، گزینه هایی برای خودکارسازی بخش بسته بند. شما باید با تولید کننده دستگاه، دستگاه نیاز به خط تولید کنید تا علاوه بر افزایش بهره، خطرات شما نیز کاهش یابد.
بسته بندی اتوماسیون چیست؟
بسته بندی اتوماسیون فرآیندی کاملاً خودکار نیمه خودکار است که بدون کمک انجام می شود. مجموعه نادی پک عنوان دسته بندی دستگاه مدل های خودکار مدل های نیمه این محصول با بالا در تولید می کند.

همه اتوماسیون ها ماشین آلات مختلف برای استفاده از برخی از دستگاه ها به ارائه می، دستگاه شرینک اتوماتیک شرینک پک، و برخی از انواع خط تولید کامل تولید تولید به مشتریان ارائه می شود.

بسته بندی اتوماسیون می تواند از فرد تا روند ساده یا کامل تقسیم بندی متفاوت باشد. آنها می توانند کاملاً کاملاً و با مواد شما، ارائه دهنده و محافظت کننده باشند.

دستگاه های بسته ماشین کار هوشمند ارائه می دهد که کارها را حذف می کنند و به ارائه دهندگان اجازه می دهند ارائه دهندگان را انجام دهند.

 

سایت شیرینگ پک را مشاهده فرمایید.

 

مشکلاتی که به کمک دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک قابل حل است، عبارت است از:

تجهیزات پنهان بسته بندی دستی
نرخ بهره وری پایین تر
بسته بندی ناسازگار که باعث استفاده از حد از مواد می شود
افزایش
هزینه های بالای کار
خطرات ناشی از حرکت و فشار مکر برای کارکنان
 

تولید دستگاه بسته بندی
تولید دستگاه بسته بندی

 

نکات کلیدی هنگام انتخاب اتوماسیون برای برنامه های بسته بندی
قبل از معرفی معتبرترین تولیدکننده بسته بندی کشور بهتر است با نکاتی که دستگاه های بسته بندی مناسب را انتخاب کنید. اگر تخصص و مهارت لازم برای دستگاه مناسب را توصیه می کنم این را مطالعه مطالعه کرد.

ادامه مطلب کاربرد دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک
دستگاه بسته بندی خودکار می تواند بهره وری، و ایمنی در محل را بهبو. به طور کل توان گفت خرید بسته بندی یک سرمایه ارزشمند برای بخش های تولید است. اما برای انتخاب دستگاه مناسب باید از کجا شروع کرد؟ در ادامه به برخی از نکات کلیدی انتخاب اتوماسیون برای برنامه های اشاره می کنیم:

با ظهور این در دنیا، موارد بیشتری برای بسته بندی بسته بندی بسته بندی شکلات بسته بندی لوازم یا محصولات خود تمام اتوماتیک خودکار خودکار استفاده می کنند. این تاکتیک به فزاینده ای برای کار از کارهای کارهای خطرناک حذف خطاها بسته به وجود آمده باعث جذب در مواد بسته نیز می شود.

دستگاه بسته بندی می تواند پیچیده باشد. در واقع، کلمه دستگاه به مجموعه ای از فناوری اشاره دارد. هر قطعه از ماشین های اتوماتیک یا بسته بندی خودکار، ها و طبقه بندی های خود را دارند.

ممکن است دستگاه بندی فقط یک نوار نقاله باشد یا ربات صنعتی که از نظر بسیار پیشرفته باشد. شما باید هنگام خرید از تولید کننده بسته بندی، ویژگی و های را بررسی کنید.

افزودن دستگاه های بسته بندی پیشرفته به فرآیند بسته بندی کار آسانی ن،ست. در حقیقت، اندازه و پیچیدگی فرآیندهای بسته بندی باید با توجه به توجه قر.

هرچه سیستم تولید بسته بندی بزرگتر باشد احتمالاً مدیران مدیران دستگاه های بسته بندی را استفاده می کنند که از دسته بندی ها استفاده می کنند. از طرف دیگر، امکان تقسیم بندی های پیچیده از ماشین به منظور استفاده وجود دارد.

ادامه مطلب مهم کاربرد دستگاه شرینک پک چیست؟
این مثال را در نظر بگیرید: بسته بندی لوازم یدکی با بسته بندی شکلدی تتدرات تتدرار یک مرکز ذخیره و توزیع مواد مصرفی مانند لوازم یدکی ممکن است باعث بسته بندی کالاهای خود شود. برای این کار است که خطوط تولید دستگاه هایی برای انجام و هدایت محصول و چسباندن و بسته شدن نهایی استفاده می شود.

 

مدل شیرینگ پک تونلی

 

مورد اطمینان ترین تولید کننده بسته بندی در کشور
صنایع بسته تحول نوین که برند نادی پک می باشد، مطمئن ترین دستگاه بسته بندی کشور است. این مجموعه، تجربه خود را تعیین کرده است با بیشترین دستگاه برای طراحی و تولید مختلف. ما دستگاه های تمام در داریم که بهره وری را می دهد و هزینه ها را کاهش می دهد.

متخصصان آموزش دیده و آگاهانه ما را درک می کنند از هزینه های پنهانی دوبتهد بنابراین سعی کرده اند تا دستگاه پک تمام اتوماتیک را برای انواع محصولات طراحی کنند.

تا هزینه های پنهان را کاهش و سرعت کار شما را افزایش دهد.

ما با تمام خود و با عملیات های مختلف به شما کمک می کنیم تا خود را با سیستم بسته بندی برای جایگزینی برای تعیین کیفیت انتخاب کنید. علاوه بر این از فروش ما در طول فرآیند برنامه ریزی آموزشی به شما کمک می کند تا اصول بسته بندی را انجام دهید.

خدمات پس از فروش به همه مشتریان مطمئن می‌شوند که خودکار خودکار آنها و سطح کارایی آنها برای آنها کار می‌کند.

ما قابل اعتماد و ارزان ترین دستگاه بسته بندی در شما می توانید با تضمین و با نازلترین قیمت لوازم بسته بندی و را ما خریداری کنید.

 

https://iran-pack.com/product/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DA%A9-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9/

 

ادامه مطلب دستگاه بسته بندی مواد غذایی
دستگاه بسته بندی ما ما را می تواند به خطوط شما و و بهره برداری از آن افزایش دهد. سرعت انجام بسته بندی با ماشین آلات نادی پک بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکی

نادی پک تولید دستگاه بسته با فناوری روز دنیا و فناوری برای صنایع دارویی، آرایشی صنعتی است. اگر می توانید تولید بیشتری با ما تماس بگیرید با رایگان و اطلاعات لازم را کسب کنید.

  • نوشین محمودی
  • ۰
  • ۰

عکس تصویری
فناوری جدید تصویری که این روزها با تنوعی از چالش‌ها را ارائه می‌دهد این محصول را ایجاد کرده است. در گذشته از انواع آیفون ها یا درب بازکن های صوتی برای باز کردن درب منازل استفاده می شود. آیفون های قدیمی ساده ای هستند. در واقع این سیستم شامل یک پنل زنگ درب خانه و یک دستگاه آیفون صوتی در داخل خانه بوده است که با صدا در زنگ تنها، شما قادر بودید صدای مخاطب را دریافت کنید و با فشردن یک کلید درب منزل را باز کنید. با گذشت زمان استفاده از این محصول محدود شده و جای خود را به منیتور تصویری داده است. این محصول شما را قادر می سازد همچنین بر صدای مراجعه کننده می توانید تصویر را هم مشاهده کنید و درب را باز کنید. یکی از ویژگی های اصلی درب بازکن تصویری صفحه نمایش آنها است که چه اندازه هایی دارند و می توانند رنگی یا سیاه و سفید باشند و این شما هستید که با توجه به بودجه خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

4 علت مهم نداشتن تصویر در آیفون تصویری

 

آیفون تصویری کوماکس دربازکن تصویری کوماکس
شاید سیستم عملکرد آیفون تصویری ساده باشد ولی هم اکنون شرکت های متنوعی در بازار رقابت تولید این محصول را تولید می کنند. این شرکت ها ویژگی های را به این محصول اضافه کرده اند. هرکدام از این ویژگی ها می تواند قابل استفاده باشد. مسلما با اضافه شدن هر ویژگی جدید قیمت آیفون نیز تغییر می کند. پس شما در زمان خرید دربازکن تصویری منزل باید به این نکته توجه داشته باشید که چه انتظاری از خودتان داشته باشید و نیازتان را داشته باشید بهترین درب مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ادامه به صورت مختصر به قابلیت ها و اجزای اصلی و جانبی یک درب بازکن تصویری اشاره می کنیم :

صفحه نمایش خوش رنگ و لعاب
چیزی که شاید توجه شما را جلب کند، صفحه نمایش بزرگ و نمای تصویر در یک دربازکن است. در گذشته دربازکن تصویری موجود در بازار تنها در مدل سیاه و سفید تولید می شدند. همه شرکت‌های محصولات خود را با صفحه نمایش رنگی تولید می‌کنند که زیبایی و جذابیت محصول را چند برابر می‌کند. صفحه نمایش یک دربازکن تصویری می تواند از 2.5 اینچ شروع شده و حتی 10 اینچی نیز باشد. انتخاب هریک از نمایشگر به کاربرد و نیاز شما نیاز دارد.

آیفون تصویری سیماران مدل HS-73
کلید های لمسی یا فشاری
یکی دیگر از ویژگی هایی که توجه افراد را جلب می کند صفحه نمایش یا داشتن کلیدهای لمسی است. این ویژگی نه تنها استفاده را آسان می کند بلکه باعث زیباتر شدن بدنه آیفون نیز می شود. در میان انواع گوشی های ایرانی و خارجی مدل های معمولی هم با کلیدهای لمسی و هم با کلیدهای موجود است. به عنوان مثال شرکت سیماران که یکی از قطب های تولید این محصول است، اقدام به طراحی نوعی از دربازکن تصویری به شکل تبلت می کند که هم صفحه نمایش و هم کلیدهای لمسی دارد. این محصول از انواع آیفون های هندزفری می شود یعنی گوشی ندارد. محصول ( آیفون تصویری سیماران مدل HF-75) تبلتی است و شما می توانید با مراجعه به صفحه مورد نظر محصول را تهیه کنید.

دربکن تصویری سیماران مدل HF-75M
تهیه عکس و فیلم از مراجعه کننده
یکی از ویژگی های جالب جانبی که می تواند در یک درب بازکن تصویری وجود داشته باشد، داشتن حافظه داخلی یا امکان قرار دادن حافظه خارجی است. این ویژگی به شما امکان می دهد با زدن یک کلید بر روی دستگاه خود، تصویری از چشمی که به منزل یا ساختمان اداره مراجعه کنید و تهیه کنید. در برخی از مدل ها خود دستگاه تصویری تهیه می کند. تا شما بعد از بازگشت به خانه خود بتوانید ببینید چه کسی در نبود شما به منزلتان مراجعه کرده است.

 آیفون تصویری تابا مدل TVD-1910 دربازکن تابا
باز کردن درب پارکینگ
برخی از انواع دربازکن های تصویری موجود دارای قابلیتی هستند که به شما امکان می دهد با زدن یک کلید روی مانیتور خود در پارکینگ خود را نیز باز کنید. باز هم سیماران از پیشروهای قرار دادن این ویژگی در آیفون های خود است. بنابراین شما می توانید با خرید آیفون تصویری مناسب بدون نیاز به ریموت از داخل واحد خود درب پارکینگ را باز کنید.

 خرید آیفون تصویری سیماران مدل HS-72-TK
ارتباط داخلی
برخی از انواع درب بازکن های تصویری دارای قابلیت های جدید به نام ارتباط داخلی هستند. شما می توانید با استفاده از آنها در یک ساختمان با تعداد واحد بالا شماره واحد نظرتان را با خودتان انتخاب کنید و از طریق آن با یک مورد نظر تماس بگیرید. این ویژگی به صورت کامل تر در حالتی است که روی دستگاه شما یک کلید با نام تماس با نگهبانی وجود دارد. این قابلیت در ساختمان های پرواحد ویژگی پرکاربردی می شود. یکی دیگر از ویژگی های جالب در آیفون های تصویری قابل اتصال آنها به خط تلفن می باشد. به عنوان مثال آیفون تصویری تابا مدل 2070 می تواند به خط تلفن متصل شود و به عنوان دستگاه تلفن مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید با انتخاب دربازکن تصویری تکنما مدل VDP C70 امکان برقراری ارتباط داخلی و تماس با نگهبانی را در ساختمان هایی با تعداد واحد بالا داشته باشید. قابلیت دیگر در همین دسته امکان دایورت کردن تماس است. به عنوان مثال شما می توانید در مواردی که در منزل نیستید تماس های خود را روی واحد دیگری دایورت می کنید تا آنها پاسخگوی شما در واقع ضروری باشند.

 

پنل دم دری کدینگ

 

خرید درب بازکن تصویری تکنما مدل VDP-C70
معرفی انواع برندهای درب بازکن تصویری
موارد ذکر شده در بالا از قابلیت های یک درب بازکن تصویری، شاید بخش کوچکی از این محصولات باشد زیرا صدها قابلیت و امکانات روز به روز به انواع رنگ های خارجی و ایرانی اضافه می شود. ما در لایت هوم سعی می کنیم با مروری متفاوت از انواع رنگ های ایرانی و خارجی را با قابلیت فروش آنلاین به صورت کاملا حرفه ای و دقیق به شما ارائه کنیم.

  • نوشین محمودی
  • ۰
  • ۰

بسته بندی یکی از اقلام اصلی در تولید و ارائه محصولات بوده است. زیرا ارائه محصولات در بسته بندی شیک و استاندارد باعث افزایش حس اعتماد به محصول توسط مشتریان می شود. از طرفی تنوع محصولات تولید شده توسط تولیدکنندگان هر روز در حال افزایش است.

به همین دلیل نیاز به انواع ماشین آلات بسته بندی بیش از پیش احساس می شود. صنعت ساخت ماشین آلات بسته بندی نیز به منظور حذف صنایع و مشاغل مختلف در بسته بندی محصولات اقدام به تولید انواع دستگاه های بسته بندی کرده است. همانطور که گفته شد دستگاه های بسته بندی مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است. چرخ خیاطی پلاستیک، دستگاه بسته بندی وکیوم و دستگاه شیرینگ پک از این نوع ماشین ها هستند.

بنابراین در این مقاله قصد داریم به بررسی دستگاه شیرینگ پک بپردازیم و راهنمای خرید کامل این دستگاه بسته بندی را ارائه کنیم. مواردی که در این مقاله بررسی خواهیم کرد عبارتند از:

بسته بندی برشی چیست؟
معرفی دستگاه شیرینگ پک
نحوه کار دستگاه برش
موارد استفاده از شیرینگ پک
مزایای اشتراک گذاری محصول
معرفی انواع دستگاه های شیرینگ پک
معرفی قطعات اصلی دستگاه شیرینگ
کاربرد دستگاه شیرینگ با توجه به ویژگی ها و قابلیت های هر کدام
نکاتی که باید قبل از خرید کیسه قیچی در نظر بگیرید.
نحوه خرید دستگاه شیرینگ پک
نحوه خرید رول قیچی
نکاتی در مورد خرید دستگاه شیرینگ پک دست دوم

بسته بندی برشی چیست؟
 

رول یا فیلم دستگاه برش غشایی نازک از مواد پلاستیکی ساخته شده است. هنگامی که این رول در اطراف محصول بسته بندی قرار می گیرد و توسط دستگاه شیرینگ پک گرم می شود، مانند یک بسته نایلونی به دیواره بیرونی بسته می چسبد. به این کار برش می گویند.

Shrink یا Shrink Pack یک کلمه انگلیسی است که به معنای فشرده یا کوچک است. همانطور که در بالا اشاره شد. سلفون حرارتی پس از گرم شدن منقبض می شود و شکل محصول به خود می گیرد. این باعث صرفه جویی در فضای اضافی می شود. در نتیجه محصول کوچکتر می شود و فضای کمتری را اشغال می کند. به همین دلیل این کلمه برای نام گذاری این نوع بسته بندی و دستگاه آن انتخاب شده است.

البته لازم به ذکر است که در کشور ما و در بین عموم مردم این دستگاه به دستگاه شیرینگ پک معروف است. و این نکته فقط برای روشن شدن مطلب ذکر شده است. بنابراین هر دو اصطلاح صحیح است و تفاوتی بین آنها نیست.

معرفی دستگاه شیرینگ پک:
 

دستگاه شیرینگ پک یکی از انواع دستگاه های بسته بندی محصولات است که توسط آن بسته بندی های مختلف شرینک انجام می شود. این دستگاه بسته بندی توسط سلفون حرارتی تغذیه می شود و با حرارت دادن آن باعث جمع شدن محصول می شود.

دستگاه شیرینک پک دارای مدل های متنوعی می باشد که هر کدام دارای یک سری قابلیت ها و امکانات می باشند. به طور کلی این دستگاه به سه دسته تقسیم می شود که این سه دسته عبارتند از:
دستگاه برش پک دستی
دستگاه شیرینگ پک کابین
دستگاه برش پک تونل
دستگاه شیرینگ پک چگونه کار می کند؟
 

نحوه کار در مدل های مختلف متفاوت است. بسته معمولاً بین دو رول قیچی قرار می گیرد و با دوخت دستی یا برش پنوماتیک به مقدار لازم برای بسته بندی برش داده می شود. سپس نوبت به اعمال حرارت به سلفون می رسد. این عمل در مدل های مختلف دستگاه شیرینگ پک نیز متفاوت است.

به عنوان مثال: در دستگاه شیرینگ پک دستی این عمل به صورت دستی توسط سشوار صنعتی انجام می شود و یا در مدل کابینی گیره برای گرمایش داخل کابین قرار می گیرد. همچنین در دستگاه برش، بسته تونل بسته به جایی که گرم می شود، به داخل تونل حرارتی هدایت می شود.
در مرحله آخر پس از اعمال حرارت سلفون حرارتی چروک شده و به صورت برش بسته بندی شده آماده ارائه می شود.

 

طرز کار شیرینگ پک تونلی

 

قطعات اصلی دستگاه شیرینگ پک چیست؟
 

به عنوان مثال برای بسته بندی های پر حجم و به اصطلاح عدد بالا، دستگاه شیرینگ پک باید دارای نوار نقاله یا همان نوار نقاله یا حداقل میز کار مجزا باشد تا سرعت بسته بندی افزایش یابد. المنت های گرمایش کابین نیز از جمله قطعات اصلی در دستگاه هستند.

نکته دیگر در مورد دستگاه شیرینگ پک امکان تنظیم دما و همچنین تنظیم زمان برش می باشد. دینام دستگاه باید دارای کیفیت لازم برای کار مداوم در شیفت کاری باشد. همچنین برد الکترونیکی دستگاه باید قابلیت تنظیم دقیق پارامترهای دما و زمان را داشته باشد.

 

منبع: پی پک

  • نوشین محمودی